Aktualności

Warsztaty wędkarskie
Warsztaty wędkarskie W naszym przedszkolu mieliśmy okazję gościć Pana Krzysztofa - tatę Jasia, który opowiedział nam o swojej pasji. Dowiedzieliśmy ••• Dodano:
Instrumenty świata
Warsztaty podróżnicze z cyklu "Poznajemy świat" Instrumenty z całego świata Podczas kolejnych warsztatów z cyklu "Poznajemy świat" razem z podróżnikiem - Panem Marcinem poznaliśmy ••• Dodano:
Balice
Wycieczka na lotnisko w Balicach Ponieważ wakacje to okres podróży, postanowiliśmy wybrać się na lotnisko w Balicach. Marząc o wielkich wyprawach, zgłębialiśmy ••• Dodano:
Happy Summer
Happy Summer with Be Happy! Wakacje to czas relaksu i odpoczynku, ale także wspaniałej i kreatywnej zabawy. W tym roku nasze wakacyjne, codzienne spotkania ••• Dodano:
Przedszkoliada 2
Przedszkoliada 2015 Tym razem w imprezie udział wzięło ok. 140 przedszkolaków z 6 przedszkoli. Na sześciu stacjach sportowych dzieci mogły ••• Dodano:
Happy Easter!
Wesołych Świąt Wielkiej Nocy! Radosnych, niosących spokój i odpoczynek, pełnych bliskich spotkań z Rodziną, Świąt Wielkiej Nocy ••• Dodano:
8 March
Happy Women's Day Wishing you whole lot of happiness and joy today and always! Dodano:
Dyplom
Konkurs Kolęd i Pastorałek Czwórka naszych przedszkolaków wzięła udział w Konkursie Kolęd i Pastorałek "Kolędnicy - Wędrownicy", zorganizowanym przez ••• Dodano:
Plakat
Bal Karnawałowy Serdecznie zapraszamy wszystkie dzieci na Bal Karnawałowy, który odbędzie się w naszym przedszkolu 5 lutego 2015 o godz. 16.00! Dodano: